מאמר מערכת: האם לעיתונאים יכולים להיות רגשות באירועי אפל?
זה קהל קשוח בפארק אפל. אחד הטייקטים החמים הראשונים שעפו מהגריל של הניו יורק טיימס לאחר אירוע השקת האייפון של אפל השבוע דרש מהחברה להפסיק לעשות אירועי מוצר לחלוטין כי הם הפכו ל"מכתבי אהבה מתישים לצרכנות". אבל האם ציניות כועסת וממוררת היא תגובה לגיטימית יותר להשקת מוצר מכל תגובה רגשית אחרת?
עריכה: סטיב ג'ובס היה גאה באירוע Apple News ו-Apple TV של טים קוק
כחברה, אפל השתנתה באופן דרמטי במהלך שמונה השנים האחרונות מאז מותו של סטיב ג'ובס. אירוע "זמן ההצגה שלו" של אפל ניוז ו-Apple TV של יום שני היו דוגמה עיקרית לכך, כשהם הראשון שהתמקד כולו בהיצע מוצרים שאינם חומרה תוך הצגת סדרה של מפורסמים המדברים על הפרויקטים החדשים שלהם ליצירת תוכן שאין לו מה לעשות. עם טכנולוגיית המחשוב שתמיד הגדירה את אפל. מה קורה?